Най-често задаваните въпроси от потребители

Какво е Tipli и как работи?

Tipli е портал за връщане на пари, чрез който регистрираните потребители могат да получат обратно част от парите си за общата стойност на своите покупки. Те имат възможност да избират от близо 1400 магазина. Като кликнат върху Tipli, потребителите се насочват към Интернет страницата на магазина и правят своите покупки. Въз основа на тази препоръка търговецът разпознава, че ние сме тези, които са довели потребителя в неговия магазин. След извършване на покупката получаваме комисионна от търговеца, от която кредитираме потребителя с награда.

Защо е необходимо да се регистрирам в Tipli?

Благодарение на Вашата регистрация можете да получите награда за направената покупка.

Ще трябва ли да заплатя, за да се регистрирам и използвам Tipli?

Услугата Tipli е напълно безплатна. Единствено заплащате за поръчаните артикули в избраните от Вас магазини.

Как мога да изключа автоматичните уведомления по електронна поща?

Ако вече не желаете да получавате съвети за текущи промоции и изгодни покупки на електронната си поща, просто се отпишете от известията по електронна поща, влизайки в настройките на Вашия акаунт. Можете също така да се отпишете в долната част на конкретното получено съобщение. Моля, имайте предвид, че когато изключите всички известия по електронна поща, може да не получавате информация за нови награди и електронни съобщения, свързани с настройките на Вашия акаунт.

Трябва ли да се регистрирам също в съответния електронен магазин?

Не, не е необходимо да се регистрирате в конкретния електронен магазин. Регистрирането в магазина не оказва влияние върху получаването на награда. В случай на регистрация в магазина не е необходимо да използвате същия адрес на електронна поща като при Tipli.

Може ли да имам няколко акаунта в Tipli?

Не. Притежаването на няколко акаунта противоречи на условията на нашия портал. Можете обаче да имате акаунт, регистриран както в Чехия , така и в Словакия.

Как мога да възстановя забравена парола?

Когато натиснете върху „Вход“, ще намерите и връзка за възстановяване на забравената парола под опциите за вход.

Не съм получил електронно съобщение за повторно възстановяване на паролата си или за потвърждаване на банковата ми сметка, какво трябва да направя?

В този случай просто се свържете с нас по електронна поща или чат и нашият отдел по поддръжка на клиенти ще Ви помогне.

Как мога да затворя акаунта си в Tipli?

Опцията да поискате анулиране на Вашия акаунт може да бъде намерена в настройките на Вашия профил най-долу. След като натиснете там, автоматично ще се изпрати заявка до нас и ние ще се свържем с Вас за по-нататъшни действия.

Мога ли да получа пари обратно при покупка във физически магазин?

Не. Опцията за връщане на пари в нашия портал работи само за електронни магазини.

Трябва ли да имам същата лична информация и информация за плащане в моя акаунт в Tipli, както в моята поръчка?

Не. Пренасочването от нашия портал е ключът към получаването на наградата. Така че можете да имате различен адрес на електронна поща, различно име и фамилия за вашата поръчка и можете да платите с карта, която е към различна банкова сметка от тази, която имате в Tipli.

Какво е златен акаунт и как мога да го получа?

Златният акаунт е предимство, което Ви дава малко по-високи награди от обикновен акаунт. Той е напълно безплатен и ще бъде автоматично анулиран, когато изтече. По правило го активираме за нашите потребители като компенсация за възникнали усложнения или за нашите активни потребители. Ползата обикновено е активна два месеца. Продължителността на това предимство може да бъде намерена в секцията „Награди и предимства“ най-долу.

Награди

Как мога да получа бонус от препоръка?

След като влезете в акаунта си в Tipli, можете да намерите секцията „Препоръчайте и спечелете "360 BGN" в менюто. В този раздел ще намерите вашата уникална URL връзка за препоръки заедно с инструкции как правилно да препоръчате Tipli на приятели. За всеки препоръчан приятел ще получите бонус от 12 BGN и можете да спечелите максимум 360 BGN. Валидността на връзката не е ограничена във времето. Ние ще регистрираме бонуса от 12 BGN за Вас, след като препоръчаният от Вас потребител направи първата си покупка и получи награда за нея. За да потвърди бонуса, Вашият приятел трябва да има поне 4 BGN в потвърдени награди от покупки в своя профил. След това можете да поискате изплащане на този бонус,ако имате поне 8 BGN потвърдени награди от покупки в акаунта си.

Колко време отнема да се кредитира наградата по акаунта ми след направената от мен покупка?

Обикновено кредитираме наградата до 48 часа след като покупката е била извършена.

Как се калкулират наградите от направените покупки?

Основата за изчисляване на възнаграждението е цената на продуктите без ДДС. Следователно ДДС, таксите за доставка или други допълнителни услуги (опаковане, застраховка на пратката, разширена гаранция и т.н.) не са включени в изчисленията.

Защо е необходимо да чакате понякога до няколко седмици за потвърждение от продавача?

В този период изтича срокът за връщане на закупени продукти без посочване на причина или отказ от поръчка. Тази времева рамка е зададена, за да предотврати потвърждаването на награда за поръчка, която е била върната, поискана или анулирана.

Какъв е срокът на валидност за потвърдените награди?

Ако в акаунта на потребителя не бъде кредитирана награда в рамките на две години, всички неизползвани награди изтичат.

Кога ще бъде потвърдена бонусната награда?

Бонус наградите могат да бъдат изплатени, когато потребителят има минимален баланс от 8 български лева в потвърдени награди от покупки в акаунта си. Ако наградата бъде изплатена преди бонусът да бъде потвърден, е необходимо тази сума да се натрупа отново в потвърдените награди.

Каква е разликата между регистрирани, потвърдени и бонусни награди?

Регистрирана награда: След като завършите покупка, наградата се кредитира/регистрира във Вашия акаунт в Tipli в рамките на 48 часа. В прегледа на наградите регистрираната награда се показва с информацията „Изчаква потвърждение“. Потвърдена награда: Награда, която е одобрена от търговеца. Наградата ще бъде потвърдена в рамките на 70 дни от кредитирането ѝ в сметката Tipli. Бонус награда: Бонус наградите включват награди за препоръка на приятел, инсталиране на разширения, различни промоционални награди, отстъпки, разглеждане на жалба и др. Тези награди са нещо „допълнително“ и не представляват връщане на пари от Вашите покупки.

Възможни причини за канселиране на награда

  • Използване на купон за отстъпка, код, отстъпка за лоялност или ваучер за подарък. 
  • Промени в поръчката, направена от клиента или магазина (напр. забавена доставка, разделяне на поръчка, връщане /размяна на цялата или част от поръчката).
  • Отмяна на поръчка.Връщане на продукти.
  • Поръчване на артикули, които са изчерпани. 
  • Неплащане или неприемане на поръчката. 
  • Нарушаване на общите условия на отделни електронни магазини в портала Tipli.

Ще получа ли награда за поръчка, която взема лично от магазин или плащам при доставка (наложен платеж)?

Да. Начинът на доставка или плащане не оказва влияние върху наградата.

Какво трябва да направите, ако наградата за покупка не е кредитирана в акаунта Ви?

Ако наградата не бъде кредитирана автоматично във Вашия Tipli акаунт в рамките на 48 часа, не се колебайте да използвате нашия формуляр за иск за гаранция за удовлетворение. Можете да го намерите в горния десен ъгъл под Вашия профил. Във формата изберете „Имам въпрос относно награда“ и „Липсваща награда“. Трябва да попълните подробности като дата, номер на поръчка и сума и да прикачите разписка или фактура.

Как мога да получа бонус при регистрация?

В момента имаме възможност за новорегистрирани потребители да получат бонус до 25 BGN. Тази сума не се изплаща еднократно. За всяка покупка, която направите при нас, ще получите награда. Благодарение на тази кампания освен тази награда ще получите и бонус в същата сума. По този начин можете да съберете до гореспоменатите 25 BGN. Тази кампания е активна през първите два месеца след регистрацията. За да активирате кампанията, трябва да спечелите първата награда от покупката си в рамките на първия месец след регистрацията.

Изплащане на награди

Каква е минималната сума за изплащане за потвърдени награди?

Можете да поискате изплащане на потвърдени награди по Вашата банкова сметка, започвайки от само 1 български лев.

Колко време отнема за изпращането на наградата по банкова сметка?

Ще получите изплащането по банковата си сметка в рамките на три работни дни от одобрението на Вашата заявка. В случай, че Вашето изплащане бъде одобрено в петък вечер, Вие ще получите парите в началото на следващата работна седмица.

Как мога да заявя изплащане на наградите?

След като влезете в акаунта си в Tipli, отидете в секцията „Изплащане на награди“ и поискайте изплащане. За да обработим изплащането, е необходимо да имате напълно попълнен профил и потвърден номер на банкова сметка (вижте „Настройки на акаунта“).

8 съвета за успешна регистрация на награди

Какво трябва да изпълня, за да имам кредитирана награда?

Уверете се, че сте влезли през портала Tipli, преди да направите покупката си. 

Не отлагайте покупката си; завършете я възможно най-бързо, в идеалния случай в рамките на 30 минути от пренасочването към магазина, в същия прозорец или раздел на браузъра, който сте използвали за достъп до магазина чрез Tipli. Ако искате да се върнете към покупка, която е започнала преди известно време, или ако сте превключвали между различни раздели, препоръчваме да използвате ново пренасочване на Tipli. Функционалността на връщане на пари може да бъде повлияна от разширения на трети страни (най-често Adblock). 

Когато пазарувате през Tipli, препоръчваме да деактивирате блокиращите реклами разширения на браузъра. 

Не използвайте отстъпки, промо кодове, отстъпки за лоялност и ваучери за подаръци, които не произхождат от нашия портал. Използването им може да доведе до неполучаване на награда за Вашата покупка. Преди да направите покупка, препоръчваме да проверите конкретните условия на конкретния магазин. 

Някои магазини предлагат връщане на пари само за избрани продукти или въз основа на категории и асортименти. 

Ако има ограничения за връщане на пари, можете да намерите тази информация в профила на магазина в раздела „Условия на магазина“. 

Ако завършите поръчка в приложението на магазина (не през уеб браузър), наградата може да не бъде кредитирана. Това правило не важи за продавачите на Aliexpress. 

Порталите за връщане на пари не могат да се комбинират. Можете да използвате само един портал за връщане на пари за всяка покупка. Ако направите покупка през Tipli и друг портал за връщане на пари едновременно, търговецът ще потвърди връщането на пари само от един от тях. 

Препоръчваме да не използвате Tipli в режим на частно сърфиране.

Приложение Tipli

За какви операционни системи е достъпно приложението на Tipli?

Можете да свалите приложението Tipli за Android и iOS операционни системи.

You can change the country at the top of the screen before logging into your Tipli account via the app.

Мога ли да сменя държавата си от приложението Tipli?

We recommend not using the store's own application when using the Tipli app. In the terms of some stores, we explicitly state that rewards will not be credited for purchases made through the store's own app.

Мога ли да комбинирам приложението Tipli с приложенията на магазина, в които искам да пазарувам?

Tipli и безопасност

Сигурно ли е да използвам Tipli?

Да, услугата Tipli е безопасна. Информация за обработката на лични данни можете да намерите в настройките на Вашия акаунт в категорията „Резюме на моите съгласия“. Нашият портал има много доволни потребители и можете да видите техните отзиви на нашата Интернет страница.

Необходимо ли е да предоставим на Tipli всички лични данни?

Не. Не е необходимо да предоставяте на Tipli всички Ваши лични данни. Трябва само да попълните Вашата електронна поща, име и фамилия в началото. Ще трябва също така да попълните своя телефонен номер и номер на банкова сметка, когато искате да изискате Вашите потвърдени награди.

Трябва ли да въведа номера на кредитната си карта?

Не. Вие въвеждате номера на банковата си сметка в сметката си в Tipli, а не номера на кредитната си карта.

Защо трябва да въведа номера на банковата си сметка?

Ние се нуждаем от Вашата банкова сметка, за да изплатим Вашите награди.

Каква банкова сметка трябва да въведа?

Трябва да бъде банкова сметка, поддържана в България

Tipli на браузер

Какво представлява приставката за браузър Tipli?

Приставката Tipli е помощник, който ще ви предупреди веднага щом попаднете на уебсайта на електронен магазин, който предлага връщане на пари. Моля, обърнете внимание: Това е само информация, необходимо е пренасочване, за да получите наградата.

Приставката работи ли във всички браузъри?

Не. Нашата добавка е разработена основно за Google Chrome и Mozilla Firefox. Не гарантираме 100% функционалност за други браузъри.

Как мога да инсталирам приставката в моя браузър?

Можете да намерите връзката за инсталиране в долната част на нашия портал в секцията „Tipli на браузъра“. След това ще бъдете пренасочени към магазина на Chrome чрез връзката и щракнете върху „Добавяне към Chrome“

Колко пъти мога да получа бонус за инсталиране на приставка?

Приставката може да се инсталира многократно, но получавате бонус само за еднократно инсталиране.

Как да инсталирам приставката на моя мобилен телефон/таблет?

Приставката Tipli може да се инсталира само в браузъра на Вашия компютър.

Какво означава, когато приставката за браузър свети в червено?

Светеща в червено приставка означава, че пренасочването от портала Tipli вече не е активно и трябва да бъде възстановено чрез повторно влизане от Tipli. Неактивното пренасочване може да бъде причинено от това, че покупката отнема повече от 30 минути или от това, че потребителят е пренасочен през друг партньорски уебсайт, преди да завърши поръчката.

Накъде след това?

Нещо друго, което бихте желали да научите? Как работи, гарантирано удовлетворение от нас, кои сме ние и къде се намираме? Искате ли да знаете какво питат нашите клиенти или да научите кои са хората ни в екипа? Посетете другите ни страници.

Искате ли да загубите до & от всяка онлайн покупка?

Просто се регистрирайте безплатно и никога няма да пропуснете никакви награди.

Точно сега към новия Ви акаунт 10 лв Ще получите допълнителна бонус награда със същата сума за всяка покупка. Общо можете да спечелите до 10 лв. за вашите покупки.

- или -
Като се регистрирате, вие се съгласявате с условията за ползване и с обработването на лични данни.
Вече имате акаунт? Влезте