Най-често задаваните въпроси от потребители
Какво е Tipli и как работи?
Tipli е портал за връщане на пари, чрез който регистрираните потребители могат да получат обратно част от парите си за общата стойност на своите покупки. Те имат възможност да избират от близо 1400 магазина. Като кликнат върху Tipli, потребителите се насочват към Интернет страницата на магазина и правят своите покупки. Въз основа на тази препоръка търговецът разпознава, че ние сме тези, които са довели потребителя в неговия магазин. След извършване на покупката получаваме комисионна от търговеца, от която кредитираме потребителя с награда.
Защо е необходимо да се регистрирам в Tipli?
Благодарение на Вашата регистрация можете да получите награда за направената покупка.
Ще трябва ли да заплатя, за да се регистрирам и използвам Tipli?
Как мога да изключа автоматичните уведомления по електронна поща?
Трябва ли да се регистрирам също в съответния електронен магазин?
Може ли да имам няколко акаунта в Tipli?
Как мога да възстановя забравена парола?
Не съм получил електронно съобщение за повторно възстановяване на паролата си или за потвърждаване на банковата ми сметка, какво трябва да направя?
В този случай просто се свържете с нас по електронна поща или чат и нашият отдел по поддръжка на клиенти ще Ви помогне.
Как мога да затворя акаунта си в Tipli?
Мога ли да получа пари обратно при покупка във физически магазин?
Трябва ли да имам същата лична информация и информация за плащане в моя акаунт в Tipli, както в моята поръчка?
Какво е златен акаунт и как мога да го получа?
Златният акаунт е предимство, което Ви дава малко по-високи награди от обикновен акаунт. Той е напълно безплатен и ще бъде автоматично анулиран, когато изтече. По правило го активираме за нашите потребители като компенсация за възникнали усложнения или за нашите активни потребители. Ползата обикновено е активна два месеца. Продължителността на това предимство може да бъде намерена в секцията „Награди и предимства“ най-долу.